Sunday, May 22, 2011

sekejap dah bulan May nak abis.

happy monday blues!
so hari isnin ini dimulakan dengan nasi ayam enak sebelum waktu lunch hour bersama daging dendeng terbaik panas daripada bandar tun razak. terima kasih abg bus kerana maklumat beharga itu.
jadi kala masuk ke ofis rakan editorial lain masih belum makan so ditinggalkan seorang diri diopis dengan mood gloomy gitu baik aku update blog daripada melayan perasaan ngantuk kan. berteman secangkir nescafe o kurang manis panas lite2 dan ribena sejuk tanpa ais (air dispenser) tekak ini rasa macam nak kirim sumthin plak. hmm apa ek. dah2 la cukup kot. kenyang dah kot. haha
so gambar diatas sempenan editorial bulan ini bercerita mengenai lelaki dan denim so jangan lupa dapatkan ek.
InTrend Jun 2011 bersama cover Farid Kamil dan Scha.
Inspirasi Gaya Hidup Anda.
jangan lupa tau!

pabila hidup tak berapa terurus ni mcm2 la benda nak kena buat itu dan ini. nak kena atur elok2.
bedak2 duit perbelanjaan. termiss skit2 skit apakan daya baru nak belajar berdikari katanya.
itulah rasionalnya foto dibawah ini. ala2 masalah yang tak berapa nak masalah la. saja ja dok buat teruk2.
hehe tapi jun ini bakal menjanjikan gateway(insyallah) buat aku. dah lama dok terperok je. passport pon dah lama tak kena chop. wah tiber2 kan. haha
tapi blm kata putus lagi destinasi mahupon bila tapi akan diusahakan. amin
cabaran dan dugaan. antara kenderaan dan pergerakan yang terbatas masih belum bole diatasi. akan ku usahakan nanti. sbb ku percaya kesusahan dan dugaan itu bukan sekadar mainan hidup ini tapi ada sebab musababnya. jadi bukan boneka mahupun lakonan yer.
menelusuri hidup yang serba tidak pasti ini, hmm bukan tidak pasti cuma masih dalam proses mengenal kebolehan diri dan mencari hala tuju yang mungkin membuatkan ibu bapa melihat diriku berjaya mereka bisa menutup mata serapatnya tanpa perlu merisaukan anak bujangnya seorang ini. bujang sangat!
masih banyak yang perlu dipelajari dan diriku penuh rasa bangga kerna mempunya ramai penjaga disekeliling yang memantau gerak geri tatkala diri jauh merantau meninggalkan famili mencari rezeki dan berdikari.
jadi teman-teman jangan mudah melatah-latah latah. hehe
Respek Relaks Respon!
ciao bella yaalll!

No comments: